955
W końcu nadszedł, nowy patch oznaczony cyframi 2.03 do VALORANTA. W najnowszej aktualizacji zastaniemy sporo zmian dotyczących agentów jak i broni. Deweloperzy naprawili również dużą liczbę błędów.
Na tym jednak się nie kończy, ponieważ wczoraj wspominaliśmy o nowym trybie o nazwie Eskalacja. Jest to dziesięciominutowa gra podzielona na dwie drużyny. Zadaniem obu stron jest osiągnięcie dwunastego poziomu bądź wyjście na prowadzenie w ciągu wcześniej wspomnianych 10 minut.
[Aktualizacje agentów]
REYNA
- Zmniejszono maksymalną liczbę ładunków Pożarcia (Q) i Drwiny (E) z 4 do 2
- Zabici przeciwnicy, którym Reyna zadała obrażenia w ciągu ostatnich 3 sekund, zostawiają po sobie Kule Duszy, nawet jeśli to nie Reyna zadała ostateczny cios lub strzał
- Zwiększono koszt ładunków Pożarcia i Drwiny ze 100 do 200
YORU
Wtargnięcie (E)
- Wtargnięcie wyświetla teraz zasięg, w obrębie którego uprząż jest widziana przez przeciwników na minimapie podczas poruszania się
- Zasięg słyszalności teleportacji przy użyciu Wtargnięcia jest obecnie widoczny na mapie
Drift przez Wymiery (X)
- Kiedy Yoru korzysta z Driftu przez Wymiary, jego minimapa jest stale widoczna
- Wrogowie znajdujący się w zasięgu wzroku Yoru, gdy ten korzysta z Driftu przez Wymiary, zostają teraz ujawnieni także na minimapach sojuszników
- Drift przez Wymiary nie może już zablokować przeciwników
BRIMSTONE
Podpalacz (Q)
- Dźwięk tymczasowego ognistego obszaru z Podpalacza będzie łatwiejszy do usłyszenia, kiedy w pobliżu słyszalne będą także inne dźwięki
PHOENIX
Gorące dłonie (E)
- Dźwięk tymczasowego ognistego obszaru z Gorących Dłoni będzie łatwiejszy do usłyszenia, kiedy w pobliżu słyszalne będą także inne dźwięki
[AKTUALIZACJE BRONI]
MARSHAL
- Prędkość poruszania się z przybliżeniem wynosi obecnie 90% prędkości poruszania się bez przybliżenia (poprzednio było to 76%)
- Obniżono cenę z 1100 do 1000 kredytów
- Zwiększono powiększenie z 2,5x do 3,5x
STINGER (OSTRZAŁ W TRYBIE CIĄGŁYM)
- Zwiększono cenę z 1000 do 1100 kredytów
- Zmniejszono szybkostrzelność w trybie ciągłym z 18 do 16
- Ostrzał w trybie ciągłym osiąga maksymalny rozrzut przy 4. pocisku zamiast 6.
- Dostosowano krzywą odrzutu pionowego dla ostrzału w trybie ciągłym – odrzut gwałtowniej zwiększa się po 3. pocisku
STINGER (SERIA)
- Dostosowano krzywą odrzutu pionowego, by była bardziej agresywna po pierwszej serii
- Zwiększono błąd serii po wystrzeleniu pierwszej
- Poprawiono czas stabilizacji broni w trybie serii z 0,45 sek. na 0,4 sek.
FRENZY
- Zwiększono cenę z 400 do 500 kredytów
[Aktualizacje trybów]
RUSZA ESKALACJA!
- To szybki (trwający ok. 7-9 minut) i dynamiczny tryb 5 na 5, w którym wraz z drużyną musicie wykorzystać coraz mniej zabójczy ekwipunek. Wachlarz dostępnych opcji zmienia się z gry na grę, jednak zawsze stanowi połączenie broni i umiejętności. Każda z drużyn korzysta z identycznego ekwipunku w trakcie gry
- Nie wiemy, przez jaki czas ten tryb będzie dostępny, jednak chcemy, byście mogli bawić się w nim tak długo, jak jego istnienie będzie miało sens, co zależy od waszego zaangażowania
AKTUALIZACJE GRY RANKINGOWEJ
- Bycie AFK w trakcie gier rankingowych przez dłuższy czas (obecnie wynosi on 6 lub więcej rund) będzie teraz skutkować karą utraty 8 punktów oceny rankingowej
- Odznaki rangi aktu będą teraz bazować na najwyższym zwycięstwie rankingowym zamiast na dziewięciu najlepszych zwycięstwach
[Jakość rozgrywki]
- Wszystkie graffiti ulegną zniszczeniu na początku rundy
[Usprawnienia i aktualizacje sekwencji śmierci]
Wyczucie czasu
- Czas rozpoczęcia przejścia do czerni skrócono z 1,75 sek. po śmierci do 1,5 sek. po śmierci
- Zwiększono czas wyświetlania czarnego ekranu z ok. 0 do 0,25 sek.
- Łączny czas trwania sekwencji śmierci nie uległ zmianie – wciąż pozostaje na poziomie 2,75 sek.
- Znacznie usprawniono płynność ruchu kamery, zwłaszcza w przypadku osób grających przy kiepskich warunkach sieciowych
- Przed patchem 2.03 każdy z was (a zwłaszcza ci, którzy borykali się z wysokim pingiem lub utratą pakietów) mogli doświadczyć drżenia kamery w trakcie sekwencji śmierci
- Zbadaliśmy to i możemy zapewnić, że drżenie kamery nie wpływało na wydajność podczas walki – każdy doświadczający tego problemu w trakcie jego występowania i tak był już martwy
- Teraz każdy, niezależnie od warunków sieciowych, będzie mógł cieszyć się płynnym ruchem kamery w trakcie sekwencji śmierci
[BŁĘDY]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wabik Yoru wydawał nieco inne odgłosy kroków niż sam Yoru
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźnik w grze dla Cyberklatki Cyphera znikał po tym, jak otrzymała ona obrażenia
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Sowi Dron Sovy mógł przeniknąć przez fragment mapy i podejrzeć drugą stronę
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze dotknięci krótkowzrocznością mogli chwilowo odzyskać wzrok wewnątrz dymu, który powinien wywoływać u nich krótkowzroczność
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Szperacze Skye przestawały działać, kiedy została ona zabita w konkretnej chwili podczas ich używania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Yoru nie mógł wyposażyć broni lub umiejętności, jeśli anulował Drift przez Wymiary w momencie aktywacji jego wzmocnienia
- Blokada Killjoy nie może już zostać umieszczona w Kuli Bariery Sage w niektórych wypadkach
- Jeśli Kula Bariery zostaje umieszczona wraz z ultem Killjoy, dana część ściany osłaniająca ulta zostanie zniszczona
- Naprawiono błąd, w wyniku którego teleportacja do Wtargnięcia Yoru w momencie jego zniknięcia sprawiała, że Yoru wpadał pod mapę i ginął [*]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przynęta Yoru czasem spadała przez podłoże po tym, jak umieszczono jej stacjonarną wersję
- Naprawiono błąd, w wyniku którego u Sovy odgrywany był niekiedy głos odpowiedni dla Furii Łowcy, mimo że z niej nie korzystał, jeśli w tym samym czasie próbował wyposażyć Sowiego Drona
- Ekran końca gry nie będzie wyświetlał średniej użyć umiejętności na rundę jako „0”
- Naprawiono kilka błędów wejścia związanych z posiadaniem i oddawaniem obiektów (Kamera Cyphera, Dron Sovy itp.) w tej samej klatce, co prowadziło do zablokowania wszystkich sygnałów wejścia lub zablokowania widoku
- Wybaczcie grający Cypherem – a wszystkim dziękujemy za zgłoszenia!
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre ustawienia nie wyświetlały się w grze
- Wasza ikona gracza na minimapie przyjmuje teraz biały kolor, jeśli włączycie dowolne ustawienia dla daltonistów
- Naprawiono kilka błędów związanych z wejściem, które sprawiały, że gracze mogli utknąć w trakcie używania Kul lub podkładania Spike’a