Respawn.pl

Nowy update, nowa operacja Breakout

Autor: Piotr Skowyrski
aktualizacja cs:go

Dziś w nocy Valve wypuściło obszerny update wprowadzający wiele zmian w rozgrywce i nową operację – Breakout. Gracze przede wszystkim ucieszą się z nerfa popularnego ostatnio pistoletu (mini m4) CZ75, który znacząco wpływał na wyniki rund eko. Do tego nowe mapy, nowe skiny, nowe skrzynki. Żyć nie umierać!

Naprawdę muszę pochwalić Valve, za ich relacje z graczami. Biorą pod uwagę to co się dzieje w społeczności  i potrafią sprostać wymaganiom ludzi. Update jest naprawdę duży trzeba będzie spędzić trochę czasu, by przyzwyczaić się do wszystkich wprowadzonych zmian.

Pełna lista zmian:

Nowy skin noża - motylek

Nowy skin noża – motylek

OPERATION BREAKOUT:

  • Dodano sześć nowych map dostępnych dla wszystkich graczy na czas trwania operacji.
  • Możliwość zakupienia przepustki do operacji Breakout, która daje Wam:
  • Odznakę operacji Breakout
  • Specjalne misje nagradzane skinami
  • 45 nowych skinów broni
  • Możliwość zdobycia skrzynek operacji Breakout
  • Dziennik zawierający:
  • Wasze ostatnie wyniki aktywności
  • Statystyki podczas operacji Breakout
  • Rankingi znajomych

GAMEPLAY:

Poprawiono menu kupowania broni, które pokazuje następujące statystyki:

  • Obrażenia
  • Szybkostrzelność
  • Kontrola Rozrzutu
  • Dystans celności
  • Szybkość ruchu
  • Pentracja pancerza
  • Penetracja obiektów

Zmiany broni:

Nowe m4a1

Nowe m4a1

Desert Eagle:
Zwiększono celność na stojąco i kucając

CZ75-A:
Zmniejszono celność na stojąco i kucając

Tec-9:
Zwiększono celność  na stojąco, kucając i w biegu

Dual Elites:
Zmniejszono cenę do $500

SSG08 (scout):
Zmniejszono cenę do $1700
Delikatnie zwiększono celność

Mag7:
Zwiększono penetrację obiektów
Zmniejszono wystrzeliwanych pocisków do 8
Zwiększono obrażenia od pocisku do 30
Delikatnie zmniejszono zasięg broni

Sawed Off:
Zwiększono penetrację obiektów
Zmniejszono wystrzeliwanych pocisków do 8
Zwiększono obrażenia od pocisku do 32
Delikatnie zmniejszono zasięg broni
Delikatnie zwiększono rozrzut

XM1014:
Zmniejszono cenę do $2000
Zwiększono penetrację obiektów
Delikatnie zmniejszono rozrzut

Wszystkie shotguny oprócz Novy, będą przebijały ściany.

  • Zaktualizowano system skanowania obiektów i naprawiono kilka bugów z tym związanych (więcej informacji, jak działa penetracja obiektow: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=275573090)
  • Pociski zostawiają teraz ślad w powietrzu po penetracji części powierzchni
  • Gracze mogą wyciągnąć bombę od bota za pomocą +use (domyślnie – “e” na klawiaturze).
  • Kod pokazujący przeciwników na radarze będzie teraz brał pod uwagę widzialność na mapie by zadecydować, czy pokazać gracza.
  • Dodano komunikat o ocaleniu swojego teammate’a lub o byciu ocalonym przez swojego teammate’a. Ocalenie kogoś polega na zabiciu przeciwnika znajdującego się blisko, nieświadomego obecności rywala, ocalonego.
  • Dodano komendę sv_showimpacts_penetration, która wyświetli na ekranie informacje o penetracji obiektów.
  • Dodano komendę mp_backup_round_auto, która jeżeli będzie włączona, pozwoli grze trzymać w pamięci backupy, by radzić sobie z reconnectami graczy.
  • Dodano komendę mp_force_assign_teams, która po włączeniu automatycznie dopasuje graczy do drużyn i uniemożliwi im zmiany zespołu.
  • Dodano komendę cl_weapon_debug_print_accuracy, która pokazuje wartości podstawowych statystyki broni podczas strzelania.

MAPY:

Mapy zostały w grze podzielone na trzy grupy: Active Duty, Reserves, and Operation. Wszystkie mapy będą reorganizowane przy okazji nowych operacji.

Active Duty Maps:maps_1
Dust II
Nuke
Mirage
Inferno
Cobblestone
Overpass
Cache
Reserves Maps:
Train
Aztec
Dust
Vertigo
Office
Italy
Assault
Militia
Operation Maps:
Castle
Overgrown
Black Gold
Mist
Rush
Insertion

Mirage:
Naprawiono bug przy wejściu do tunelu (tzw szczura)

Nuke:
Zredukowano mgłę
Zablokowano widzialność przez beczki na BSie A.
Dwukrotnie zwiększono grubość powierzchni dzielącej dwa BSy (będzie trudniej skanować).

Dust2:
Poprawiono kilka miejsc, gdzie bomba mogła utknąć.

Inferno:
Ogólny update graficzny mapy
Węższe kolumny przy respie CT
Węższe kolumny na drugim środku.
Dodano oświetlenie balkonów na drugim środku.
Poprawiono kilka miejsc, gdzie bomba mogła utknąć.
Usunięto śliczne kwiatki na bananie przy taxi.
Ale za to dodano kwiatki w innych miejscach by wynagrodzić graczom tę stratę!
Pies na dywanach chyba zasnął
Usunięto możliwość podsadzania na drzewa.
Dodano kurnik na respie Terrorystów
Zwiększono maksymalną ilość kurczaków z 10 na 12.
Dodano relaksującą muzykę flamenco na respie terrorystów.
Poprawiono niebo
Dodano możliwość skanowania środkowej skrzynki na BSie A.

Militia:
Naprawiono bug, przez który boty się blokowały
RÓŻNE:

  • W meczach turniejowych usunięto  możliwość dobierania graczy z dużą różnicą rang.
  • Zaktualizowano wszystkie ekrany wczytywania i menu wyboru drużyny
  • Dema włączane za pomocą komendy +playdemo w konsoli ulepszono o:
  • Możliwość dodania pełnej ścieżki do dema
  • Schowania menu głównego gdy demo zostanie włączone
  • Naprawiono ekran wyboru drużyny
  • Naprawiono radar, który czasem nie pokazywał się w pierwszej rundzie meczu turniejowego
  • Zmniejszono efekty obrazu na wysokich detalach shadera przy zoomowaniu
  • Naprawiono bug uniemożliwiający graczom zdobywanie achievmentów związanych z nożem w Arms Race