Respawn.pl

Pagan Online debiutuje na świecie!

Autor: Marcin Skrętkowicz

Pagan Online, dynamiczne RPG akcji od Mad Head Games i Wargaming debiutuje dziś na całym świecie przynosząc nowe spojrzenie na rozgrywkę typu hack-and-slash. Po kilku miesiącach we wczesnym dostępie tytuł został dopracowany zgodnie z oczekiwaniami społeczności. Klasyczna rozgrywka w nowoczesnym ujęciu – szybkie i satysfakcjonujące misje PvE, unikatowi bohaterowie, oryginalny świat oparty o przedchrześcijańskie mity i wymagająca walka – tego i wiele więcej można oczekiwać od Pagan Online!

Tytuł w Polsce sprzedawany jest w atrakcyjnej cenie 69.99 PLN na platformie Steam (https://store.steampowered.com/app/992640/Pagan_Online/) i w Wargaming Store. Pagan Online jest przetłumaczony na język polski kinowo (angielskie głosy, polskie napisy). Dlaczego warto się nim zainteresować?

  • Około 60 godzinna kampania fabularna dla pojedynczego gracza zabierze nas w podróż inspirowaną słowiańskimi, przedchrześcijańskimi mitami i wierzeniami.
  • Nowa, epicka zawartość – łącznie 10 unikatowych bohaterów do wyboru, a ponadto nowi bossowie, przeciwnicy, przedmioty, mapy, strefy, wyzwania, misje, zabójstwa i wiele więcej.  
  • Pełna kontrola – oryginalne sterowanie bazujące na klawiszach WSAD, klasyczne kliknij aby się poruszyć znane z kanonu gier hack-and-slash oraz gamepady.
  • Przemodelowane systemy – zdobywane przedmioty i receptury zostały usprawnione, aby mieć większe zróżnicowanie i wartość, system tworzenia przedmiotów również uległ radykalnej zmianie na lepsze.
  • Nowe drzewka umiejętności dają większą wolność w tworzeniu unikatowych bulidów postaci i wybrania preferowanej ścieżki siania destrukcji i pożogi.

“Niesamowita społeczność wytworzyła się wokół Pagan Online, co było niezbędne, aby stworzyć najlepszego z możliwych dungeon crawlerów,” mówi Uros Banjesevic z Mad Head Games. „Przez wczesny dostęp za priorytet uznaliśmy słuchanie społeczności i braliśmy ich uwagi do serca. W naszej opinii Pagan Online na premierę jest bardziej tworem społeczności niż Mad Head Games. Teraz będziemy dalej tworzyć grę razem z Wami wszystkimi!”