Respawn.pl

Piłkarz Marco Reus nowym ambasadorem marki HyperX

Autor: Marcin Skrętkowicz
HyperX

HyperX, dział gamingowy firmy Kingston Technology Company Inc., poinformował o podpisaniu umowy z Marco Reusem, gwiazdą Bundesligi i reprezentantem Niemiec, który stanie się nowym globalnym ambasadorem marki HyperX.

Marco od wielu lat występuje w kadrze Niemiec, a na co dzień reprezentuje barwy Borussii Dortmund, klubu ze swojego rodzinnego miasta. Jego twarz mogliśmy zobaczyć na okładce gry FIFA 2017, zwyciężył bowiem w głosowaniu zorganizowanym wśród graczy. Marco nie ma zbyt wiele wolnego czasu, ale czasami korzysta z konsoli. Uwielbia takie gry, jak Call of Duty, NBA czy FIFA. Ostatnio próbuje także grać w FIFĘ na swoim smartfonie. Napastnik Borussii dołączył do coraz większego grona słynnych ambasadorów marki HyperX, którzy są jednocześnie zapalonymi graczami. Należą do nich na przykład Dele Alli, zawodnik Tottenhamu i reprezentant Anglii w piłce nożnej, oraz Post Malone, amerykański raper, zdobywca wielu nagród muzycznych.

„Gry stały się ważną częścią naszego codziennego życia. Gram na swoim telefonie, a gdy po treningu wracam do domu, czasami spotykam się z przyjaciółmi i gramy jeszcze przez parę godzin w FIFĘ” — powiedział Marco Reus. „Cieszę się, że stałem się częścią rodziny HyperX. Ich produkty nie tylko pozwalają mi zanurzyć się w świecie gry, ale także w przekonujący sposób pokonać rywali. Mam nadzieję, że nasza współpraca przyniesie nam wiele korzyści”.

Marco podpisał z HyperX dwuletnią umowę, w ramach której weźmie udział w wielu kampaniach marketingowych zaplanowanych na 2019 r.

„Oferujemy znakomite urządzenia gamingowe i dzięki temu udało nam się nawiązać współpracę z kilkoma naprawdę słynnymi miłośnikami gier. Cieszymy się niezmiernie, że znalazł się wśród nich także Marco. Staramy się kierować naszą ofertę do wszystkich graczy, niezależnie od używanej przez nich platformy. HyperX ma coś do zaproponowania zarówno użytkownikom komputerów PC, jak i miłośnikom konsol i urządzeń mobilnych. Dzięki naszym produktom gracze będą w stanie w pełni wykorzystać drzemiący w nich potencjał.” – mówi Paul Leaman, Vice President w HyperX w regionie EMEA.

„Niedawno na targach CES zaprezentowaliśmy nowe słuchawki Cloud Orbit i Orbit S, dzięki którym gracze mogą w pełni zanurzyć się w świecie gry, z kolei nowy mikrofon Quadcast to rozwiązanie dla ambitnych streamerów. W roku 2019 należy spodziewać się wielu niezwykle interesujących nowości. Cieszymy się, że gwiazdy takie jak Dele Alli i Marco Reus dołączyły do naszej ekipy”.

HyperX z zaangażowaniem wspiera esport i społeczność graczy. Już od ponad 16 lat tworzymy zaawansowane produkty gamingowe i urządzenia peryferyjne dla komputerów PC. HyperX niedawno rozszerzył swoją znakomitą serię akcesoriów do komputerów PC o zestaw słuchawkowy Cloud do PS4 na licencji Sony, skupiając się tym samym na fanach konsol do gier. HyperX ma w ofercie również CloudX, czyli licencjonowany zestaw słuchawkowy do konsoli Xbox, oraz niedawno wprowadzone pierwsze słuchawki Cloud Earbuds, zaprojektowane z myślą o właścicielach konsol Nintendo Switch i graczach mobilnych.