Respawn.pl

Powstała nowa agencja gamingowa dla generacji Z – beloud

Autor: Krzysztof Sarna

Dobre informacje docierają już na samym początku nowego roku. Właśnie dowiedzieliśmy się o powstaniu nowej agencji gamingowej – beloud.

Na Warszawskim Powiślu właśnie zaczęła się pisać nowa historia. Do życia została powołana agencja marketingowa o nazwie beloud. Celem podmiotu będzie tworzenie innowacyjnych kampanii marketingowych skierowanych do post-milenialsów. To jednak nie wszystko, ponieważ marka planuje kreowanie autorskich treści gamingowych, muzycznych, a także sportowych. Wszystko oczywiście z naciskiem skierowanym na rozrywkę.

KUBA GIMPER BARTOSZ

fot. beloud

Na czele organizacji stanął Jakub Szumielewicz, który w przeszłości był związany z x-kom AGO oraz klubem sportowym – Legią Warszawa. Do grona wspólników zaliczać także będzie się Bartosz Jabłoński, który będzie pełnił rolę dyrektora kreatywnego. W nowym zespole znaleźli się specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie wyniesione ze świata sportu, muzyki, gamingu oraz esportu.

Dostrzegamy gigantyczny i niezagospodarowany w Polsce potencjał rynku w zaspokajaniu realnych zainteresowań młodych Polaków. Zbudowane doświadczenie wyniesione z AGO Esports, znakomity zespół ludzi oraz niebagatelna determinacja skłoniła mnie do podjęcia decyzji, aby wraz z moimi wspólnikami podjąć próbę zagospodarowania tej przestrzeni – mówił Jakub Szumielewicz, prezes beloud. – Znamy nasze cele, dlatego w ciągu ostatnich miesięcy intensywnie pracowaliśmy nad fundamentami firmy, rekrutując nowe osoby, rozszerzając nasze kontakty biznesowe oraz budując podstawy działalności – dodał.

Pierwszym produktem beloud będzie turniej gamingowy skierowany dla graczy amatorskich oraz semi-pro. Start zmagań zaplanowany jest na 18 stycznia, natomiast finał wydarzenia na 24 stycznia. Głównymi ideami rozgrywek jest walka o nagrody, niestandardowa interakcja z graczami i kibicami oraz rywalizacja fair play.