IzakTV

Strona główna » Premiera VALORANT bardzo blisko. Kilka słów od deweloperów gry

Premiera VALORANT bardzo blisko. Kilka słów od deweloperów gry

Autor: Filip Woszczek

Zamknięta beta nowej produkcji Riot Games powoli dobiega końca. Deweloperzy poinformowali społeczność o premierze gry zaplanowanej na 2 czerwca.

Po prawie dwóch miesiącach testów w zamkniętej becie gry, twórcy zdążyli już zbadać jak sprawdza się gra, by na bieżąco wprowadzać do niej poprawki. Z biegiem czasu pojawili się także oszuści wykorzystujący zewnętrzne oprogramowanie by zdobyć przewagę nad innymi. Tym samym powstał Vanguard, który jest odpowiednikiem VAC’a z Counter-Strike’a. Na oficjalnej stronie widnieje artykuł, w którym do czasu premiery, twórcy zobowiązują się zadbać o:

  • Jasne oczekiwania społeczności wobec wszystkich graczy VALORANT
  • Lepszy, zautomatyzowany system pozwalający odpowiednio zarządzać zgłoszeniami, w tym:
    • Automatyczną analizę czatu w poszukiwaniu rażących przypadków naruszenia zasad naszej społeczności
    • Automatyczną analizę zgłoszeń i eskalacji najczęstszych wykroczeń w celu karania sprawców
  • 72-godzinne ograniczenia czatu drużynowego za niewłaściwe zachowanie
  • 72-godzinne ograniczenia czatu głosowego za niewłaściwe zachowanie

W planach są także ,,punkty obecności” – Riot Direct, które pomogą graczom osiągać szybsze połączenia z siecią VALORANT, by doświadczenia z gry były jak najlepsze. W niektórych miejscach na Ziemi pojawiały się opóźnienia, dlatego powstaną również centra danych, które mają załatwić ten problem. Serwery gry pojawią się w Warszawie, Madrycie, Londynie, Atlancie i Dallas. Opóźnienia pojawiały się także w Kolumbii i Argentynie, więc również tam mogą się one pojawić.

Często komentarze od graczy dotyczyły celności w biegu oraz sytuacji, w której przeciwnik strzela nam głowę “w biegu”. Pojawiały się tez ciekawe kombinacje umiejętności, które według deweloperów nie do końca są zgodne z ich oczekiwaniami. Riot Games będzie zatem konsekwentnie analizować feedback ze strony społeczności, by uczynić rozgrywkę jak najlepiej wyważoną.

Poniżej oficjalna wypowiedź deweloperów gry: