ESL oraz PUBG Corporation po raz kolejny łączą siły, aby zaprezentować ten popularny tytuł z gatunku Battle Royale na największych na świecie targach i konferencjach gier wideo. PLAYERUNKNOWN’s Charity Challenge — odbędzie się w trakcie gamescom w Kolonii.
PLAYERUNKNOWN’s Charity Challenge — zaprezentowane przez ESL i PUBG Corp. odbędzie się w trakcie gamescom w Kolonii, w Niemczech, w dniach 23-25 sierpnia 2018 r. Celem wydarzenia jest zbiórka pieniędzy na cele charytatywne, jego uczestnikami będą 32 dwuosobowe drużyny, a ich zadaniem będzie ukończenie różnego typu wyzwań podczas rozgrywki w PUBG.
Po raz pierwszy w turnieju PUBG każdy z uczestniczących duetów będzie składał się z zaproszonego bezpośrednio influencera oraz jednego z graczy, którzy wywalczą awans w regionalnych kwalifikacjach. Otwarte kwalifikacje rozpoczną się na początku lipca na ESL Play w regionach:
- Wielkiej Brytani – 3 miejsca;
- Niemczech – 4 miejsca;
- Turcji – 2 miejsca;
- Europie Południowo-Wschodniej – 2 miejsca;
- WNP – 2 miejsca;
- Włochy – 2 miejsca;
- Francja – 4 miejsca;
- Hiszpania – 3 miejsca;
- Kraje Skandynawskie – 4 miejsca;
- Polska – 2 miejsca;
- Reszta Europy – 4 miejsca.
W ciągu trwającego trzy dni wydarzenia, publiczność w ESL Arena obejrzy w sumie 12 meczów. Fani z całego świata otrzymają szansę stać się aktywnym uczestnikiem akcji PLAYERUNKNOWN’s Charity Challenge, ponieważ wyzwania zostaną wybrane metodą głosowania na profilach społecznościowych ESL PUBG na Twitterze i Facebooku. Wszystkie mecze będą transmitowane na oficjalnym kanale Twitch ESL PUBG.
“Cieszymy się, że po raz kolejny pokażemy PUBG w nowym, ekscytującym formacie, na największych na świecie targach gier wideo w rodzinnym mieście ESL” – powiedział Fabian Scheuermann, wiceprezes ds. produktu i strategii w ESL. “Od samego początku wierzyliśmy, że możemy wspierać projekty charytatywne esportem i bardzo się cieszymy, że jesteśmy tego częścią”.
“Powrót PLAYERUNKNOWNS’s Charity Challenge na Gamescom bardzo nas cieszy. W tym roku wydarzenie ukaże zupełnie nowe sposoby interakcji naszej społeczności z graczami, a wszystko to w bardzo szczytnym celu. Zaprosiliśmy do Kolonii kilku naszych ulubionych streamerów oraz twórców treści, aby przez 3 dni dostarczali wiele radości i przy okazji nieśli pomoc potrzebującym” Powiedział Brendan “PLAYERUNKNOWN” Greene z PUBG Corp.
Podczas zeszłorocznego gamescom, w sierpniu 2017 roku, gracze PUBG i influencerzy rywalizowali ze sobą na pierwszym w historii offline-owym PUBG Invitational. Po udanym debiucie na gamescom partnerstwo było kontynuowane przez wniesienie PUBG na scenę główną w IEM Oakland w listopadzie 2017 r. oraz IEM Katowice w 2018 r., gdzie pula nagród wynosiła 600 000 USD. Ponadto ESL jest obecnie gospodarzem European Qualifiers, w którym 640 drużyn walczy o miejsce w PUBG Global Invitational 2018 (PGI 2018) — największym dotychczas turnieju PUBG.