Włodarze AGO Esports po raz kolejny udowodnili, że stworzyli markę, która niczym magnes przyciąga sponsorów. PUMA została dziś ogłoszona partnerem technicznym nadwiślańskiej organizacji.
Zaledwie wczoraj cały kraj obiegła informacja o tym, że zarówno AGO, jak i dwie inne polskie formacje rozpoczęły współpracę z marką Orbit. Byli właściciele Legii Warszawa jednak nie zamierzają zwalniać tempa i już dzień później dowiedzieliśmy się o nowym sponsorze, tym razem technicznym. Znana na całym świecie marka odzieżowa PUMA będzie od teraz dbać o zaopatrzenie drużyny pod względem odzieżowym. Na dobry początek zaprezentowana została przede wszystkim koszulka meczowa, ale również dres, którym pochwalił się na twitterze prezes i współwłaściciel AGO, Jakub Szumielewicz.
#NoweProfilowe pic.twitter.com/jwkmpbHy4W
— Kuba Szumielewicz (@Szumiel19) 12 kwietnia 2019
Wraz z powyższym ogłoszeniem AGO Esports zostało drugim partnerem PUMY w sekcji sportów elektronicznych. Niemiecka marka wspierała dotąd jedynie amerykańskie Cloud9, a teraz pozyskała również godnego reprezentanta w Europie. Jastrzębie dołączyły oprócz tego do grona takich ekip jak chociażby North, FaZe Clan czy Astralis, które już wcześniej połączyły siły z przemysłem ubraniowym. Wszystko wskazuje na to, że kolaboracje tego typu stają się coraz bardziej atrakcyjne w oczach obu stron, a na kolejne nie trzeba będzie długo czekać.
What happens when the hawk and @PUMA join forces? pic.twitter.com/oyWe52u7vY
— AGO Esports 🇵🇱 (@AGOesports) 12 kwietnia 2019