Complexity Gaming, czyli jedna z najdłużej działających amerykańskich organizacji ogłosiła rebranding. To koniec m.in. biało-czerwonego loga.
Complexity Gaming powstało już w 2003 roku i w Ameryce Północnej jest uważane za jedną z topowych organizacji esportowych. Na początku maja zdecydowano się jednak przeprowadzić rebranding, pożegnano się przede wszystkim z logiem i słynną biało-czerwoną kolorystyką.
Stare i nowe logo organizacji
Nowe barwy i gwiazda mają przede wszystkim nawiązywać do drużyny NFL – Dallas Cowboys. Co łączy obie marki? Jerry Jones, który jest właścicielem Cowboys, a w 2017 roku został również współwłaścicielem Complexity. Teraz obie drużyny mają być jak najbardziej spójne, stąd te zmiany. Ponadto pięcioramienna gwiazda ma nawiązywać do filarów organizacji: rywalizacji, kultury, społeczności, celu i zbieżności.
My nie zmieniamy tylko loga. Obecnie skupiamy się na dziedzictwie Complexity jako innowatorze, wytyczamy nowe szlaki po raz kolejny. Ta rozszerzona wizja korzysta ze wszystkiego, czego nauczyliśmy się w ciągu ostatnich 16 lat jako czołowa organizacja. Ponadto podniesie to poziom – ustanowi nowy standard i zrewolucjonizuje sposób działania organizacji esportowych. – napisał Jason Lake, CEO organizacji.
Rebranding niesie także za sobą nowe hasło Complexity: “To Nasza Gra”. Manifest ten w połączeniu ze zmianą wizji firmy skupia się na integracji, dostępie i wsparciu następnych pokoleń graczy i fanów.