Respawn.pl

Update Revolver R8 – nerf

Autor: Sergiusz Lelakowski

Wszyscy doskonale wiemy, że w tym tygodniu wraz z update’em “skrzynkowym” została dodana nowa broń – Revolver R8. Pistolet równie potężny, co zbugowany.

Największe błędy zostały co prawda naprędce usunięte (co dokładnie – przeczytajcie TUTAJ), pozostała jednak kwestia niesamowitej siły ognia tego niepozornego ośmionabojowca – większość społeczności od razu okrzyknęła go “AWP za 850$” i nie można im odmówić racji. Valve tym razem postanowiło zareagować szybko i jak wynika z ich oświadczenia, dosyć stanowczo.

 

 

W dzisiejszym późnonocnym update’cie wprowadzono kilka generalnych zmian w charakterystyce działania broni – przede wszystkim zmniejszono AP oraz zadawane DMG czyli – w prostszych słowach – “AWP za 850$” zmieni się w “Scouta za 850$”; ponadto został delikatnie zwiększony czas potrzebny na oddanie strzału – wszystko to w celu maksymalnego zbalansowania broni i utrzymania rozgrywki na poziomie podobnym do tego sprzed aktualizacji.

Samo Valve przyznaje, że zebranie odpowiedniego materiału porównawczego zajmuje zazwyczaj wiele tygodni i wymaga odpowiedniego przeanalizowania, jednak w wypadku Revolvera R8 ogrom krytyki był na tyle wielki, że zdecydowano się podjąć kroki natychmiastowe. I bardzo dobrze. Jeszcze lepiej, że Valve nie wyklucza dalszych osłabień nowej broni, ale tym razem po uprzednim dokładnym wgryzieniu się w dane badawcze.

Dzisiejszy update zawiera w sobie także 2 drobne, ale nie mniej znaczące zmiany – mianowicie ponownie wprowadzono zmiany w sposobach strzelania z pistoletów i karabinów szturmowych (AK-47, M4A1-S, M4A4); z tym, że tym razem dostosowania poszły w kierunku stylów sprzed feralnej aktualizacji z dnia 9.12 br.