360
Po wczorajszej mikropoprawce, Valve do wersji beta gry wprowadza poważne zmiany. Poza balansem pistoletów znacząco zmniejszono aimpunch.
[Rozgrywka]
- znacząco zmniejszono aimpunch bez kamizelki kuloodpornej. (Porównanie aktualnego aimpuncha wraz z tym z aktualizacji, /u/Ganjiu),
- wprowadzono kolejne zmiany do pistoletów, mające zmniejszyć losowość tych broni,
- Glock: niewielkie poprawki dające większą przewagę na krótkich dystansach
- zwiększono obrażenia podstawowe,
- zmniejszono obrażenia na dłuższych dystansach,
- nieco zwiększono celność przy szybkim strzelaniu,
- P250: od tej pory będzie się lepiej sprawdzać na dłuższych dystansach, przede wszystkim przeciwko graczom nieposiadającym hełmu
- zwiększono obrażenia podstawowe,
- zmniejszono penetrację (oznacza to koniec onetapów przeciwników z hełmami),
- zwiększono obrażenia na dłuższych dystansach (Co oznacza z kolei, że przeciwnicy bez hełmu mogą zginąć od jednego strzału z dwa razy większej odległości niż do tej pory),
- zmniejszono celność w ruchu.
Dodatkowo, nie jest to zawarte w zmianach, ale wygląda na to, że została “znerfiona” CZ-75, jednak zapewne zostanie to poprawione przy oficjalnym wydaniu.