Respawn.pl

Update CS:GO 03.08.2016 – zmiany w M4 i AK

Autor: Sergiusz Lelakowski

Najnowsza aktualizacja CS:GO wprowadza zmiany w strzelaniu z M4A4, M4A1-S i AK47. Valve wzięło na warsztat precyzję podczas strzelania z tych broni. W międzyczasie, pojawiają się kolejne zmiany w dźwiękach – tym razem z pistoletami na pierwszym planie.

W największym skrócie aktualizacja sprawi, że strzelanie z głównych karabinów będzie bardziej precyzyjne przy krótkich seriach (bursty) i one-tapach niż przy full-auto.

Wynika to ze zmniejszenia tzw. accuracy recovery rate (tempo stabilizacji celowania). Jest to czynnik odpowiadający za to, że strzelając pojedynczymi pociskami, jeden po drugim każdy kolejny jest mniej celny od poprzednich. Szczególnie to widać np. przy strzelaniu z deagle’a – bez robienia przerw pomiędzy kolejnymi strzałami opanowanie tej broni graniczy z cudem.

Do aktualizacji dołączono wykresy, które ułatwią zrozumienie, na jaką skalę update zmieni strzelanie z karabinów.

AK47_FullAuto

Inne zmiany

  • dodano wierniejsze dźwięki dla P250, Five-Seven, Tec-9, CZ75-Auto i Dwóch Berett;
  • dodano oryginalne dźwięki przeładowania dla P250, Five-Seven, Tec-9 i Dwóch Berett;
  • naprawiono rzadki błąd, który pozwalał graczowi zespawnować się w innej drużynie lub w losowym miejscu na mapie – również w powietrzu;
  • udoskonalono różne zabezpieczenia;
  • wprowadzono komendę sv_clamp_unsafe_velocities;
  • wdrożono poprawki do systemu reportowania;

https://youtu.be/3-BQCvnemiQ