Respawn.pl

Update CS:GO 08.09.17 – ważne zmiany dla modderów

Autor: Jan Miękina
aktualizacja cs:go

Dzisiejszy update to jeden z tych, które zwykłemu graczowi nie robią większej różnicy. Istotne zmiany będą z kolei dla osób piszących mody czy dla tych zjamujących się sprawami overwatch. Warto też wspomnieć, że Valve nadal nie wyłączyło trybu świętowania, przez co jest najdłużej trwającym wydarzeniem w grze do tej pory. Od urodzin Counter Strike’a minęły już dwa tygodnie i trzy dni.

[Overwatch]

  • od tej pory, jednym z kryteriów kwalifikującym do zgłaszania griefingu jest dłuższa nieobecność się w trakcie rozgrywki.

[Ekwipunek]

  • dodane wsparcie asynchronicznego wczytywania nadawcy prezentu dla przedmiotów, których jeszcze nie posiadamy. (Rozumiem z tego dokładnie tyle, co wy),
  • poprawiono błąd uniemożliwiający zrezygnowanie z danego przedmiotu z naszego ekwipunku,
  • naklejona na broń naklejka z ograniczonym wymienianiem przekazuje jej swój status. (Przykład, gdy naklejka jest niezbywalna do 12 września, to po naklejeniu jej na broń, ta także nie może być wymieniona do tego czasu).

[Sklep]

  • okazje na czas określony zawsze będą dostępne po uruchomieniu gry, będą one także zastępowane innymi po skorzystaniu z nich.

[Różne] (istotne głównie dla autorów pluginów)

  • dla ułatwienia parsowania logów, informacje o rozłączaniu się graczy nie będą już kończone znakiem nowej linii,
  • dodano nową metodę IServerTools::CreateItemEntityByName,
  • naprawiono błąd “CL_ReadPreserveEnt: u.m_nNewEntity == MAX_EDICTS” występujący sporadycznie na niektórych serwerach społeczności,
  • zwiększono pojemność serwerowni w Tianjin w Chinach.