760
Valve potrzebowało osiem dni aby dokonać niemal niemożliwego. Wydawca CS:GO dziś w nocy wypuścił aktualizacje, która w znaczący sposób naprawia problemy z dźwiękiem!
Od teraz w ustawieniach wyjścia audio w grze nie znajdziemy już pozycji HRTF. Po połączeniu z dodanym ostatnio systemem rozpraszania dźwieków (okluzji) widnieje w ustawieniach jako “Advanced 3D Audio Proccesing”. Valve dodało również komendę umożliwiającą dostosowywanie głośności w rozbiciu na poszczególnych graczy. Oprócz tego dokonano kilkanaście zmian i poprawek na Dust 2. Poniżej pełna lista zmian:
[Dust II]
- zwiększono jaskrawość (luminancję) o 20% dla wszystkich materiałów i modeli Kasbah (piaskowych) by zwiększyć ich widoczności,
- naprawiono brakujące tekstury na krawędziach niektórych plandek,
- naprawiono flashbangi, które nie oślepiały zawodników przez ogrodzenia siatkowe,
- naprawiono krawędzie wokół okna, które powodowały błędy przy rzucaniu cienia,
- skorygowano poziom penetracji drzwi drewnianych,
- naprawiono wartości obrażeń zadawanych przez ścianę w Mechanique Generale(?),
- naprawiono poświatę przy wejściu na spawn CT,
- wygładzone krawędzie kamieni ustawionych na “midzie”,
- naprawiono niektóre modele, które były osadzone w ziemi,
- poprawiono tekst ekranu ładowania,
- skorygowano tekstury na bombsite B, które pozwalały zobaczyć stopy gracza.
[AUDIO]
- usprawniono ustawienia dźwięku, aby ujednolicić doświadczenia graczy. Zastąpiono HRTF i system rozpraszania dźwięków (okluzja) opcją “3D Audio Proccesing”, aby pomóc osiągnąć kompatybilność graczom, którzy mają problemy z ustawienie dźwięku na swoim sprzęcie audio,
- dodano komendę voice_player_volume, która umożliwia dostosowywanie poziomu głośności w rozbiciu na poszczególnych graczy.
[ROZGRYWKA]
- Usunięto akcenty świąteczne (Halloween).