Respawn.pl

Update CS:GO 09.11.17 – Valve szokuje graczy i wprowadza… dobrą zmianę

Autor: Sergiusz Lelakowski
aktualizacja cs:go

Valve potrzebowało osiem dni aby dokonać niemal niemożliwego. Wydawca CS:GO dziś w nocy wypuścił aktualizacje, która w znaczący sposób naprawia problemy z dźwiękiem! 

Od teraz w ustawieniach wyjścia audio w grze nie znajdziemy już pozycji HRTF. Po połączeniu z dodanym ostatnio systemem rozpraszania dźwieków (okluzji) widnieje w ustawieniach jako “Advanced 3D Audio Proccesing”. Valve dodało również komendę umożliwiającą dostosowywanie głośności w rozbiciu na poszczególnych graczy. Oprócz tego dokonano kilkanaście zmian i poprawek na Dust 2. Poniżej pełna lista zmian:

[Dust II]

  • zwiększono jaskrawość (luminancję) o 20% dla wszystkich materiałów i modeli Kasbah (piaskowych) by zwiększyć ich  widoczności,
  • naprawiono brakujące tekstury na krawędziach niektórych plandek,
  • naprawiono flashbangi, które nie oślepiały zawodników przez ogrodzenia siatkowe,
  • naprawiono krawędzie wokół okna, które powodowały błędy przy rzucaniu cienia,
  • skorygowano poziom penetracji drzwi drewnianych,
  • naprawiono wartości obrażeń zadawanych przez ścianę w Mechanique Generale(?),
  • naprawiono poświatę przy wejściu na spawn CT,
  • wygładzone krawędzie kamieni ustawionych na “midzie”,
  • naprawiono niektóre modele, które były osadzone w ziemi,
  • poprawiono  tekst ekranu ładowania,
  • skorygowano tekstury na bombsite B, które pozwalały zobaczyć stopy gracza.

[AUDIO]

  • usprawniono ustawienia dźwięku, aby ujednolicić doświadczenia graczy. Zastąpiono HRTF i system rozpraszania dźwięków (okluzja) opcją “3D Audio Proccesing”, aby pomóc osiągnąć kompatybilność graczom, którzy mają problemy z ustawienie dźwięku na swoim sprzęcie audio,
  • dodano komendę voice_player_volume, która umożliwia dostosowywanie poziomu głośności w rozbiciu na poszczególnych graczy.

[ROZGRYWKA]

  • Usunięto akcenty świąteczne (Halloween).