879
Takiej aktualizacji chyba jeszcze nie było! Valve wprowadza od dawna wyczekiwane zmiany, a niektóre z nich mogą bardzo wyraźnie wpłynąć na rozgrywkę. Balans CZ-75, zmiana zapasu amunicji do M4A1-s czy poważne zmiany na de_mirage i do tego zmniejszenie ceny MP7. W plikach gry znalazły się też kolejne wskazówki na zbliżanie się odnowionego interfejsu. Pełna lista zmian poniżej!
[Rozgrywka]:
- Zmniejszono bazowe obrażenia CZ-75a z 33 do 31. (Od tej pory pojedynczy strzał nie zabije posiadającego hełm przeciwnika).
- Zwiększono zapas amunicji dla M4A1-S z 40 do 60 pocisków.
- Zmniejszono cenę MP7 z 1700 na 1500 dolarów.
[Różne]:
- Serwery nie będą od tej pory zwracać swojego publicznego IP po użyciu komendy status.
- Zalakowane graffiti mogą być od tej pory usuwane z ekwipunków.
- Naprawiono błąd powodujący zapętlanie się niektórych dźwięków.
[Mapy]
- Mirage (porównanie starej i nowej mapy możecie podejrzeć tutaj https://imgur.com/a/FzQuRLN)
- Usunięto ograniczenia skyboxa (realne jest teraz bezproblemowe dorzucenie granatów dymnych z A do B i na odwrót).
- Zaktualizowano niektóre oznaczenia wskazujące strefy wybuchu.
- Ułatwiono wejście na rampę prowadzącą do apartamentów B z punktu odradzania terrorystów.
- Zaokrąglono róg przy wyjściu z pałacu na A.
- Usunięto drabinę prowadzącą do apartamentów B z punktu odradzania terrorystów.
- Usunięto problematyczny róg obok samochodu przy strefie wybuchu B,
- Poprawiono widoczność z górnej części mida w kierunku connectora (usunięto ciemne drzwi w których ciężko było dostrzec antyterrorystę).
- Poprawiono widoczność ze schodów w kierunku rampy (usunięto ciemne drzwi przez które ciężko było dostrzec terrorystę).
- Usunięto kolizję pocisków z metalowym płotem na midzie.
- Usunięto drewniane słupy oraz znajdujący się na nich daszek spod okna na midzie.
- Naprawiono modele kolizji.
- Canals
- Zmieniono wygląd wejścia terrorystów na bombsite B poprzez alejkę, tworząc dwa wejścia,
- Poprawiono widoczność graczy przy rusztowaniu na A
- Usunięto możliwość stania na framudze drzwi przy schodach antytterorystów przy strefie wybuchu B
- Mniej ważne poprawki
Dodatkowo w plikach gier zostały odnalezione nowe miniaturki map w rozdzielczości 1080p oraz 360p w folderze “/materials/panorama/images/map_icons/screenshots/”. Wygląda na to, że Valve nie zamierza ukrywać dłużej tego, że Panorama UI jest już na ukończeniu.