Respawn.pl

Update CS:GO 13.06.18 – Ogromne zmiany na Mirage’u, nerf CZ-75!

Autor: Jan Miękina
aktualizacja cs:go

Takiej aktualizacji chyba jeszcze nie było! Valve wprowadza od dawna wyczekiwane zmiany, a niektóre z nich mogą bardzo wyraźnie wpłynąć na rozgrywkę. Balans CZ-75, zmiana zapasu amunicji do M4A1-s czy poważne zmiany na de_mirage i do tego zmniejszenie ceny MP7. W plikach gry znalazły się też kolejne wskazówki na zbliżanie się odnowionego interfejsu. Pełna lista zmian poniżej!

[Rozgrywka]:

  • Zmniejszono bazowe obrażenia CZ-75a z 33 do 31. (Od tej pory pojedynczy strzał nie zabije posiadającego hełm przeciwnika).
  • Zwiększono zapas amunicji dla M4A1-S z 40 do 60 pocisków.
  • Zmniejszono cenę MP7 z 1700 na 1500 dolarów.

[Różne]:

  • Serwery nie będą od tej pory zwracać swojego publicznego IP po użyciu komendy status.
  • Zalakowane graffiti mogą być od tej pory usuwane z ekwipunków.
  • Naprawiono błąd powodujący zapętlanie się niektórych dźwięków.

[Mapy]

  • Mirage (porównanie starej i nowej mapy możecie podejrzeć tutaj https://imgur.com/a/FzQuRLN)
    • Usunięto ograniczenia skyboxa (realne jest teraz bezproblemowe dorzucenie granatów dymnych z A do B i na odwrót).
    • Zaktualizowano niektóre oznaczenia wskazujące strefy wybuchu.
    • Ułatwiono wejście na rampę prowadzącą do apartamentów B z punktu odradzania terrorystów.
    • Zaokrąglono róg przy wyjściu z pałacu na A.
    • Usunięto drabinę prowadzącą do apartamentów B z punktu odradzania terrorystów.
    • Usunięto problematyczny róg obok samochodu przy strefie wybuchu B,
    • Poprawiono widoczność z górnej części mida w kierunku connectora (usunięto ciemne drzwi w których ciężko było dostrzec antyterrorystę).
    • Poprawiono widoczność ze schodów w kierunku rampy (usunięto ciemne drzwi przez które ciężko było dostrzec terrorystę).
    • Usunięto kolizję pocisków z metalowym płotem na midzie.
    • Usunięto drewniane słupy oraz znajdujący się na nich daszek spod okna na midzie.
    • Naprawiono modele kolizji.
  • Canals
    • Zmieniono wygląd wejścia terrorystów na bombsite B poprzez alejkę, tworząc dwa wejścia,
    • Poprawiono widoczność graczy przy rusztowaniu na A
    • Usunięto możliwość stania na framudze drzwi przy schodach antytterorystów przy strefie wybuchu B
    • Mniej ważne poprawki

Dodatkowo w plikach gier zostały odnalezione nowe miniaturki map w rozdzielczości 1080p oraz 360p w folderze “/materials/panorama/images/map_icons/screenshots/”. Wygląda na to, że Valve nie zamierza ukrywać dłużej tego, że Panorama UI jest już na ukończeniu.