Respawn.pl

Update CS:GO 13.11.17 – zmiany w systemie matchmakingu!

Autor: Jakub Błaszczak
aktualizacja cs:go

Oficjalne Valve zakończyło działanie Operacji Hydra. Co więcej wprowadziło pewną zmianę w systemie matchmaking!

 

Valve kończąc działanie Operacji Hydra, nie usunęło wszystkich systemów rozgrywek, które niosła za sobą ta operacja. Pozostawili takie tryby jak Wingman oraz Flying Scoutsman. Pojawiło się kilka zmian w rozstawieniu map w menu. Wprowadzona została również nowa udoskonalona, jak twierdzą twórcy CS:GO, metoda doboru graczy w systemie matchmaking.

[CSGO]

  • zamknięto Operację Hydra.

[ROZGRYWKA]

  • dodano Wingman oraz Flying Scoutsman do aktywnych trybów gry,
  • wprowadzono zmiany w trybie “Skrzydłowy”,
  • Dodano oddzielne rangi dla trybu Skrzydłowy, dla lepszego wyszukiwania gier,
  • dodano możliwość doboru map,
  • dodano pokoje “Pobliskich graczy” w systemie “Skrzydłowy”,
  • przeniesiono wyścig zbrojeń oraz rozbiórki do Gier Wojennych,
  • od teraz gry wojenne posiadają maksymalnie 12 graczy,
  • niewielka zmiana w hitbox głowy modeli Leet Crew.

[MAPY]

  • zaktualizowano mapy w systemie turniejowym, od teraz dostępnie mapy to: Mirage, Cache, Inferno, Overpass, Cobblestone, Train, Nuke, Dust II, Canals, Office i Agency.
  • zaktualizowano mapy dostępne w trybie uproszczonym oraz dodano do puli Dust2
  • Delta Delta Defusal (Mirage, Austria, Inferno, Shipped, Cache)
  • Defusal Group Sigma (Cobblestone, Train, Overpass, Nuke, Canals)
  • zakładnicy (Agency, Insertion, Office, Italy, Assault)

[PRIME]

  • system matchmaking od teraz będzie domyślnie używał współczynnika zaufania (Trust Factor). Stary system – Prime nadal będzie można używać, jednak tylko przez ograniczony czas”

 

Valve zdecydowało się także odświeżyć wygląd ikonek rang. Wyglądają one po zmianach następująco:

rangi csgo