Respawn.pl

Update CS:GO 16.12.2015

Autor: Sergiusz Lelakowski

Jak zawsze o nieludzkiej porze, Valve postanowiło uraczyć nas kolejnym update’em, który co prawda do największych nie należy, ale wprowadza kilka dużych zmian.

Rozgrywka:

  • Cofnięto zmiany w tzw. ‘recovery time’ dla broni: AK-47, M4A1-S, M4A4.
  • Cofnięto zmiany w celności pistoletów podczas ruchu.
  • Od teraz odgłos cyngla rewolwera jest słyszalny również z perspektywy trzeciej osoby (przy strzelaniu trybem nominalnym).
  • Granaty dymne, które wybuchały nad płonącym ogniem od tej pory właściwie pokrywają teren, zamiast swobodnie pływać nad ziemią.
  • Granaty zapalające, które częściowo zostały wygaszone przez granat dymny nie będą zadawały obrażeń graczom wewnątrz granatu dymnego (naprawiono rzadki błąd).
  • Granaty zapalające rzucone na granicy granatu dymnego od tej pory rozszerzają się na granicy dymu, zamiast w kierunku jego środka.
  • Usunięto obrót kamery ‘Killer Replay’.
  • Usunięto błąd sklepu, który czasami wyświetlał niewłaściwe ceny broni.

 

 

Na kilka słów wyjaśnienia zasługuje ponownie zmieniony rozrzut podstawowych karabinów. Valve postanowiło przyznać się do popełnionych błędów. Oprócz zmian w systemie strzelania z pistoletów (które również okazały się całkowicie chybionymi) ostatni update zwiększał tzw. ‘recovery time’ – czyli czas potrzebny na powrót broni do standardowego rozrzutu po oddaniu dłuższej serii. Miało to zachęcić graczy do strzelania tak, jak “ScreaM” – czyli oddawania po kilku strzałów bezpośrednio w głowę przeciwnika bez konieczności przeciągania serii. Jednak okazało się, że zmiany mające być odczuwalne wyłącznie przy strzelaniu seriami, stały się równie odczuwalne przy oddawaniu pojedynczych strzałów. Dlatego Valve postanowiło, że dopóki nie znajdzie lepszego rozwiązania, wszystkie zmiany w spray’ach karabinów, jak i strzelaniu z pistoletów (poza Revolverem R8) zostają cofnięte i przywrócone do stanu bezpośrednio sprzed Winter Update (opis Winter Update’a znajdziecie TUTAJ).