Respawn.pl

Update CS:GO 18.12.2015

Autor: Sergiusz Lelakowski

Mam wrażenie, że Valve wybitnie nie chce, żebym się wyspał, dlatego dodaje te aktualizacje po kawałeczku co kilka dni tylko po to, żeby mogli po nocy do mnie wydzwaniać. No ale nic. Jedziemy z tematem.

Rozgrywka:

  • Ogólna optymalizacja klienta gry.
  • Poprawiono błędy pocisków zachowujących identyczny Armor Penetration (AP) praktycznie bez względu na odległość.
  • Usunięto błędy kamery Killer Replay podczas przebywania w trybie “scope”.
  • Usunięto rzadki błąd, gdy gracz nie mógł opuścić kamery Killer Replay.
  • Przy korzystaniu z programu Game State Integration dodano generowane losowo opóźnienie licznika bomby.
  • Obrazy wykończeń i modeli broni są od tej pory dostępne w tekstowym pliku items_game_cdn.

 

Kontroler Steam:

  • Dodano wsparcie dla dotykowej części kontrolera; aby uruchomić dotykowy kontroler, należy skorzystać z komendy steam_controller_haptics on (lub off, jesli jednak działanie nam się nie spodoba).

Gwoli wyjaśnienia: program Game State Integration wyświetla dokładny czas pozostały do wybuchu bomby. Nie jest co prawda jeszcze zakazany przez amerykańskiego producenta gier komputerowych, jednak korzystanie z niego zaczyna być delikatnie piętnowane i wszystko wskazuje na to, że Valve z każdym kolejnym update’em może oficjalnie uznać wykorzystywanie tej aplikacji za oszustwo. Na ten moment licznik bomby jest opóźniony od 0.5 do 4s, co uniemożliwia dokładne określenie, w którym momencie bomba zrobi z BS’a Hiroszimę.