598
Po trochę ponad tygodniu od zaprezentowania pierwszej wersji nowej mapy de_dust2, Valve uznało, że ta jest już gotowa na oficjalne wprowadzenie. Wraz z poprawkami testowanymi w wersji beta z 11 października, mapa trafiła do normalnej wersji gry.
Ostatnią wersję poglądową Vavle wypuściło 17 października. Jedyne, co zostało względem niej zmienione to kolor nieba, który się po prostu nie przyjął. Dodatkowo, zgodnie z obietnicą wprowadzono na sprzedaż na całym świecie kapsuły z naklejkami oraz graffiti Perfect World, do tej pory dostępne jedynie na rynku chińskim.
[Rozgrywka]:
- dodano odświeżoną wersję mapy de_dust2,
- poprawiono siatkę nawigacyjną dla botów na de_inferno,
[Dźwięki]:
- dodano unikatowe dźwięki lądowania na wszystkich najczęstszych powierzchniach,
- dodano unikatowe dźwięki podnoszenia broni, granatów oraz amunicji,
- dodano unikatowe dźwięki kolizji pocisków z pojazdami i beczkami,
- zbalansowano poziom dźwięku zestawów muzycznych, tak aby mniej wyróżniały się z ogólnego poziomu głosu gry,
- poprawiono jakość algorytmu HRTF.
[Inne]:
- oferty specjalne na Kapsułę z Naklejkami Perfect World oraz Kapsułę z Graffiti Perfect World są dostępne teraz na całym świecie,
- dodano mapowanie normalnych dla noży z rodziny Autotronika,
- naprawiono przypadki oślepiania graczy przez granaty błyskowe znajdujące się poza polem widzenia.