Respawn.pl

Update CS:GO 20.12.17 – Wesołych świąt!

Autor: Jan Miękina
aktualizacja cs:go

Po miesiącu wyczekiwań na kolejną aktualizację, Valve ratuje nas tuż przed okresem świątecznym. Czekają na nas naklejki i wszelkie drużynowe dobroci związane ze styczniowym Majorem w Bostonie.

 

W samej grze czekają też na nas świąteczne kurczaki i możliwość rozdawania prezentów. Poza zestawem poprawek możemy też przetestować nowy system rozrzutu shutgunów.

MAJOR ELEAGUE BOSTON 2018:

  • drużynowe naklejki, graffiti oraz naklejki z autografem są już dostępne do kupna na Rynku Społeczności lub w wielkich 50 częściowych paczkach na Steamie. Połowa dochodu ze sprzedaży trafia bezpośrednio do zawodników oraz organizacji biorących udział w turnieju w Bostonie,
  • naklejki drużynowe mogą zostać wykorzystane podczas Drużynowego Pick’em Challenge.
    • pierwszą fazę turnieju możemy obstawiać już teraz, czas mamy aż do rozpoczęcia meczów.
    • faza grupowa dostępna będzie tuż po zakończeniu pierwszej fazy. Zablokowana także w momencie rozpoczęcia pierwszych meczów grupowych,
    • faza pucharowa otwarta do obstawiania będzie po zakończeniu fazy grupowej. Zablokowana będzie w momencie rozpoczęcia pierwszego ćwierćfinału.

Święta:

  • rozpoczęto świąteczne wydarzenie,
  • przywrócono możliwość rozdawania prezentów.

Różne:

  • naprawiono możliwość hostowania prywatnego serwera Gier Wojennych w przypadku, kiedy poczekalnia ustawiona jest na prywatną,
  • logi serwerów turniejowych mogą teraz zawierać informacje dotyczące upuszczonych oraz podniesionych przedmiotów używając zmiennej mp_logdetail_items,
  • serwery będą teraz zapisywać nicki graczy, pomijając znaki spoza tablicy ASCII,
  • naprawiono nieprzetłumaczone powiadomienia o błędach związanych z brakiem połączenia z serwerem innych graczy,
  • naprawiono kilka błędów powodujących zamykanie gry.,
  • poprawiono parsery niedziałające ze względu na ostatnie aktualizacje GOTV.

Rozgrywka:

  • wprowadzono do testowania nowy model rozrzutu shotgunów, możliwy do wypróbowania na prywatnych serwerach przy zastosowaniu zmiennej weapon_accuracy_shotgun_spread_patterns 1. Valve przy okazji nas prosi o odczucia związane z nowym systemem.