540
Mimo tego, że de_dust2 jest grywalny i już znajduje się w grze oficjalnie, Valve nie przestaje wprowadzać do niego zmian. Dzisiejsza noc to kolejna porcja poprawek do najpopularniejszej mapy w grze.
[Dust2]:
- naprawiono niepojawiające się słońce,
- wyrównano nawierzchnie przy wyjściu z punktu odrodzenia antyterrorystów, aby umożliwić rzucanie granatów dymnych w to miejsce z x-boxa,
- usunięto oznaczenie taksówki z niektórych samochodów,
- zmieniono malowanie tuneli w celu poprawienia widoczności,
- dodano okiennice nad galerią w celu ułatwienia rzucania granatów (przykład tutaj),
- poprawiono błyszczące modele antyterrorystów na niskich ustawieniach graficznych,
- zmieniono intensywność mgły,
- poprawiono widoczność zawodników na środku mapy,
- poprawiono model kolizyjny zasłon na B,
- naprawiono nieodpowiednie dźwięki powierzchni na zasłonach na B,
- poprawiono poruszanie się przy krawędziach,
- naprawiono penetrację ścian w niektórych budynkach,
- dodano blokady granatów w punkcie odrodzenia antyterrorystów,
- umożliwiono regularne wskakiwanie na ścianki przed tunelami,
- poprawiono pewną liczbę niewyrównanych modeli,
- naprawiono nakładające się na siebie beczki na midzie,
- naprawiono kilka blokujących skrzynek na A,
- wyrównano ścianę za samochodem na A,
- poprawki na rampie CT.