Respawn.pl

UPDATE CS:GO 25.07.18 – Poprawki w interfejsie panoramicznym

Autor: Michał Śliwiński
aktualizacja cs:go

Oficjalne wyjście panoramy CS:GO na salony zbliża się do nas wielkimi krokami, a więc Valve ma pełne ręce roboty, aby produkt, którym nas uraczą pojawił się bez błędów, które można było wyeliminować już na samym początku, bez nadszarpywania nerwów biednych graczy.

Dzisiaj nie tak dużo poprawek, aczkolwiek nadal ważnych:

[Panorama]

  • Dodano możliwość komunikowania się z innymi w lobby za pomocą tego samego przycisku push-to-talk, jakiego używamy w trakcie rozgrywki
  • Dodano potwierdzenie transakcji dla kont używających portfela Perfect World podczas rozliczenia
  • Tabela wyników w trybie obserwatora bierze teraz pod uwagę pionową “bezpieczną strefę” UI podczas skalowania dla transmisji TV
  • Poprawiono wygląd eliminacji graczy z bardzo długimi nazwami profili
  • Poprawiono wygląd menu kupna dla języków azjatyckich
  • Naprawiono powtórki, które nie były przypisane do gracza i nie rejestrowały ilości zadanych przez niego obrażeń
  • Poprawiono wygląd “crosshair style 1” w taki sposób, aby przypominał w jak najbardziej zbliżonym stopniu swój starszy odpowiednik
  • Naprawiono ukazywanie ID celu podczas namierzania na postać w trakcie powtórek
  • Zmieniono ikonę informującą nas o używaniu voice chatu przez konkretnego gracza tak, aby animowana była z lewej do prawej strony
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący niewłaściwe wyświetlanie nowych linii chatu w jego historii
  • Naprawiono opis zestawu do ratowania zakładników w trybach, gdzie jest on używany
  • Naprawiono błąd związany z ładowaniem niektórych fragmentów rękawiczek
  • Liczne poprawy stabilności
  • Naprawiono błąd ze słyszalnością dźwięków i ich usytuowaniem
  • Usunięto niepożądane dźwięki, które odtwarzane były podczas otwierania skrzynek
  • Ulepszono skalowanie dźwięku podczas jego ustawiania poprzez przesuwanie suwaków
  • Dodano możliwość wyboru urządzeń audio w ustawieniach
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że zakup licznych kluczy do skrzynek powodował odtworzenie wielu dźwięków zakupu jednocześnie
  • Dodano dźwięki dla przedmiotów otrzymywanych na koniec meczu

Niektóre z powyższych poprawek w naszym lubianym CS:GO nie mają żadnego zastosowania do ostatecznej jakości in-game, aczkolwiek miło widzieć, że Valve zaczęło na poważnie traktować swój jeden z najpopularniejszych tytułów.