625
Po poprawkach Negeva, Valve wróciło do balansowania map. Tym razem poza wyeliminowaniem kilku błędów, możemy zobaczyć także zmiany na Canalsach, Nuke’u oraz Duście 2.
Pełna lista zmian w dzisiejszej aktualizacji:
Różne:
- Naprawiono działanie dźwięku czterokanałowego,
- Naprawiono błąd powodujący sporadyczne zapętlanie się dźwięków, takich jak oddech zakładników,
- Naprawiono sporadyczny błąd powodujący odtwarzanie dźwięków chodzenia po wodzie dla widzów zawodników chodzących po suchych powierzchniach,
- Otrzymane w wymianie przedmioty CS:GO otrzymują teraz blokadę na wymiany na 7 dni.
SDK:
- Dodano wsparcie dla równomiernego skalowania statycznych modeli,
- Aby zmienić rozmiar statycznych modeli należy zmienić wartość “uniform scale override” bądź użyć połączenia shifta oraz kółka myszy w widoku 3D edytora Hammer.
Mapy:
Nuke:
- Cofnięto drzwi na bombsicie A w celu poprawienia widoczności kurnika,
- Zmieniono ustawienie skrzyni pod heavenem na bombsicie A w celu usunięcia nieprzewidzianej pozycji,
- Ułatwiono poruszanie się na dachu przy punkcie odrodzenia terrorystów,
- Zmieniono kolor nowych skrzyń na dolnym BSie,
- Dodano pewne zasłony na końcu korytarza do drzwi,
Dust II:
- Usunięto możliwość strzelania z punktu odrodzenia antyterrorystów na galerię,
- Naprawiono pomniejsze błędy,
- Usunięto exploit związany z teksturami,
Canals:
- Poszerzono lobby B przed schodami,
- Uproszczono geometrię bombsite’a B dla łatwiejszego poruszania się,
- Zablokowano niewidzialną strefę na A,
- Usunięto kilka tzw. pixelwalków,
- Naprawiono pomniejsze błędy.