Respawn.pl

Update CS:GO – 21.04.2016 – Nuke powraca

Autor: Sergiusz Lelakowski

Jakiś czas temu Valve odświeżyło klasyk z Counter-Strike 1.6, mapę de_nuke. Osobiście jedna z moich ulubionych miejscówek w serii przez swój spiętrzony charakter – wraca do puli map turniejowych.

Łatka jest oznaczona numerem 1.35.3.1 i oprócz przywrócenia wspomnianej mapy do puli turniejowej przesuwa do rezerwy inną – Inferno. W środowisku e-sportowym zawrzało.

Oprócz wspomnianej zmiany w puli Valve wprowadza jeszcze jedną ciekawostkę. “Prime Matchmaking” polega na podpięciu swojego numeru telefonu do egzemplarza gry CS:GO, czyniąc go naszym podstawowym. Po podłączeniu odpowiedniej ilości graczy Valve uruchomi ten tryb i rozpoczną się właściwe testy. A wszystko najpewniej w celu ograniczenia ilości “smurfów” i cziterów na serwerze, na którym gramy.

Reszta poprawek jest raczej kosmetyczna, a wyglądają one następująco:

Interfejs:

  • zmieniono statystyki w trybie obserwatora: procent Head Shotów i statystyki ekonomiczne zastąpiono liczbą oślepionych wrogów i obrażeniami użytecznymi
  • dodano interfejs rejestracji do bety w głównym menu

Mapy:

  • Tulip:
    • naprawiono różne błędy
  • Mirage:
    • spray Vandalism
  • Nuke został dodany do podstawowego mappoola
  • Inferno zostało usunięte z podstawowego mappola

Operacja Wildfire:

  • Jedną z misji CS:GO można teraz wykonać na Santorini zamiast na Nuke’u

SDK:

  • kod narzędzia demoinfogo od teraz dostępny jest na GitHub
  • poprawka demoinfogo w obrębie GitHub dla PlayerInfo

Serwery społeczności:

  • domyślna wartość cvar sv_quota_stringcmdspersecond została zmieniona na 16