Respawn.pl

Większe obrażenia M4A1-S czy możliwość wyrzucania granatów! Sprawdzamy najważniejsze zmiany w aktualizacji z operacją Riptide

Autor: Michał Maćkowski
Riptide

Wielkiego zaskoczenia nie było, bo do CS:GO wleciała nowa operacja Riptide z nowymi misjami czy skinami. Co jednak bardzo cieszy, spore zmiany dotknęły także rozgrywkę, dlatego warto sprawdzić, co i jak zmieniło się wraz z najnowszą aktualizacją.

Operacja Riptide w CS:GO to nic innego, jak jedenastka już przepustka, w której otrzymaliśmy nowe skiny czy misje. Mimo to bardziej powinien cieszyć szereg zmian, jakie otrzymaliśmy wraz z najnowszą aktualizacją. Nie ma co ukrywać, że Valve zrobiło naprawdę ważne zmiany, które trzeba wypunktować i powiedzieć – CHCEMY WIĘCEJ.

Krótszy matchmaking dzięki operacji Riptide

Zmiana, która powinna już dawno (jak wiele z nich) wkroczyć do CS:GO.  Mimo, że tryb rankingowy ma swoje wady, to nadal jest najlepszym trybem, jaki mamy zaproponowany przez Valve. W erze narzekań na długie spotkanie, deweloperzy wraz z nową aktualizacją wprowadzili dwa rodzaje pojedynków w trybie rankingowym – na 16 i 30 rund. Taka zmiana pozwoli: rozgrywać krótsze spotkania, rozegrać ich zdecydowanie więcej czy wybrać bardziej preferowany rodzaj przez siebie. Wreszcie dano wybór graczom i za to zdecydowany plus w stronę Valve, bowiem zmiany są naprawdę korzystne dla wszystkich! wybor

Chcesz dowiedzieć się wszystkiego o nowej operacji Riptide? Kliknij tutaj!

Deathmatch jakiego chcieliśmy!

Kolejna istotna zmiana w najnowszej aktualizacji z operacją Riptide dotyczy deathmatcha, który od teraz faktycznie może działać jako rozgrzewka (brakuje tylko 128 tick). Od teraz gracze mają do wyboru trzy rodzaje DM i każdy może wybrać ten, który najbardziej mu odpowiada!

  • Deathmatch drużynowy – Wygrywa drużyna, która jako pierwsza ustrzeli 100 zabójstw
  • Każdy z każdym – Typowa nawalanka, strzelamy do każdego, kogo zobaczymy
  • Deathmatch klasyczny – Zabijaj wrogów przeciwnej drużyny

Możliwość zorganizowania własnego pojedynku

Chciałeś zwołać dwie drużyny i zagrać przeciwko sobie mecz? Do tego potrzebny był serwer, który kosztował. Teraz sytuacja się zmieniła, bowiem do gry dodano prywatne serwery, co umożliwia zwołanie kolegów i rozegranie pojedynku przeciwko sobie! Wystarczy bowiem, że koledzy wpiszą Twój kod i dołączą do lobby! Proste? Pewnie, że tak!

Zmniejszone obrażenia Deagle, zwiększone M4A1-S

Zmiany dotknęły także niektóre bronie, a dokładnie Deagle oraz M4A1-S. Od teraz najmocniejszy pistolet w grze będzie zadawał mniejsze obrażenia, a dokładnie zabierze 53 punkty zdrowia jednym strzałem w ciało (zmniejszono z 63). Co ważne broni zwiększono zasięg z 0,81 do 0,85. Istotną zmianę otrzymała także M4A1-S, która będzie teraz zadawać 38 obrażeń strzałem w korpus, a nie jak wcześniej 33.

Wyrzucanie granatów

O tej zmianie mówiło się już kilka tygodni temu, jednak dopiero teraz wszystko stało się faktem. Od teraz w grze można wyrzucać granaty tak jak broń, co niesie za sobą wiele ciekawych możliwości taktycznych, a co ważne także zmiany w ekonomii.

Wszystkie informacje o najnowszej operacji Riptide znajdziecie tutaj. Natomiast zmiany, jakie wprowadzono na mapach znajdziecie w tym artykule.