Respawn.pl

Wielkie zmiany w Polskiej Lidze Esportowej. Marcin Gortat inwestuje w branże cyfrową!

Autor: Marcin Kapusta

Ogromne przemeblowanie przeszła Polska Liga Esportowa. Marcin Gortat jednym z inwestorów projektu. Plan jest jeden – “stworzenie najbardziej prestiżowego miejsca rywalizacji dla zawodników w Polsce”! 

Do tej pory za jedną z najbardziej rozpoznawanych lig esportowych w naszym kraju była odpowiedzialna agencja Fantasyexpo, jednak to ulegnie zmianie.  Za całym przedsięwzięciem będzie stała nowa spółka Polska Liga Esportowa S.A, a jej dyrektorem generalnym został Paweł Kowalczyk.

Widać, że wszystko zostało zaplanowane bardzo profesjonalnie, ponieważ liga ma już gotowe plany, którymi będzie się wzorować do 2023 roku. Zawarte w nich jest m.in. organizacja najbardziej prestiżowych rozgrywek esportowych na terenie naszego kraju, które mają być numerem 1 i stanowić ważny punkt w harmonogramie każdego polskiego gracza.

Podczas warszawskiej konferencji prasowej poinformowano, że Marcin Gortat – polska ikona koszykarstwa, były reprezentant naszego kraju został jednym z inwestorów w Polskiej Lidze Esportowej.

Na oficjalnej stronie ligi w prezentacji napisano:

Naszym celem jest stworzenie najbardziej prestiżowego i pożądanego miejsca profesjonalnej rywalizacji dla zawodników w Polsce, będącego marką pierwszego wyboru dla fanów esportu.

Członkowie nowego zarządu

  • Dyrektor generalny, Paweł Kowalczyk – do niedawna Head of Esport w Grupie Ringier Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał za rozwój produktów esportowych oraz relacje z kluczowymi rynku esportowego w Polsce. Odpowiedzialny za wdrożenie akcji #lepsiwgrze i plebiscytu Polish Esports Awards. Przez 7 lat związany był z Onetem i Ringier Axel Springer, a w międzyczasie odpowiadał za dział marketingu Przeglądu Sportowego.
  • Adam “destru” Gil – jeden z najpopularniejszych komentatorów na naszej rodzimej scenie CS’a, który przeanalizował tysiące spotkań. Budował również struktury organizacji esportowych i ligowych.
  • Radosław Wójcik – w świecie marketingu i komunikacji działa już od 15 lat. W trakcie swojej kariery zrealizował setki projektów dla najważniejszych graczy i form, np. Coca-Cola, Samsung, LHG, JMD czy mBank.
  • Patryk Wolski – manager, doradca wizerunkowy w show biznesie dla wielu osób publicznych. Współpracuje m.in. z Mateuszem Gesslerem, Anitą Sokołowską i Karolem “Blowkiem” Gązwą. Przez 9 lat pracował w Biurze Reklamy Grupy TVN w dziale promocji i wsparcia sprzedaży. Właściciel w Wolski Management.
  • Bartosz Borowski – szkolił się w Polsat Media, gdzie sport i esport były jego życiem codziennym. Brał odpowiedzialność za sprzedaż produktów gamingowych w grupie Cyfrowy Polsat. Jego dużym osiągnięciem jest podpisanie partnerstwa tytularnego Ultraligi przez Alior Bank.
  • Wojciech Łozowski – człowiek specjalizujący się w branży muzycznej. Założyciel zespołu Afromental, wokalista i kompozytor. Był prezenterem MTV oraz juniorem w Must Be the Music. Duża część osób kojarzy go z telewizji, ponieważ był aktorem w takich produkcjach jak Planeta Singli czy Juliusz.

Trzy elementy kluczem do sukcesu?

Na stronie polskaligaesportowa.pl widnieje prezentacja, w której kluczem do sukcesu okazują się być trzy elementy: profesjonalizacja, zaangażowanie oraz komunikacja. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie ligi: [KLIK].

 

Źródło informacji: prezentacja na www.polskaligaesportowa.pl